mandag 21. september 2009

Award & Utfordring:

Jeg har fått en award med utfordring fra Siv ( http://www.sivangj.blogspot.com )


Sivs blogg inneholder alt fra friluftsturer, hund, awarder til handarbeid og dikt,
så der er mye å se på inne på bloggen hennes.
:)
Utfordringen som kom fra Siv med denne Awarden er å fortelle 10 ting om seg selv,.
Og, det er ikke alltid like lett å fortelle om seg selv :p `
Men vi får vel prøve på det likevel..
1. Jeg er et hundemenneske. (har 2 hunder per dags dato)
2. Jeg har ei lita jente på litt over 8 mnd. Hun betyr alt.. :)
3. Jeg er glad i friluftsliv/turer og fisking, men føler at tiden ikke alltid strekker til.
4. Er samboer og forlovet med vesla sin far.. Vi har vært samboere i over 4 år.. Ja, siden jeg var 19.. :p
5. Jeg er glad i utfordringer, å å prøve nye ting innenfor både strikking og hekling..
6. Jeg er glad i å bake, lage mat og ellers styre på kjøkkenet.
7. Familie og venner betyr veldig mye for meg!
8. Jeg liker ikke å ha det rotete rundt meg, men selv roter jeg som et uvær når jeg holder på med noe (f.eks lager kort) .. men rydder jo opp etterpå da :p
9. Jeg er veeldig glad i film og musikk.. har lyder rundt meg stortsett hele tiden, uansett hva jeg gjør..
10. Sist men ikke minst så er jeg veldig glad i handarbeid, mye forskjellig.. Lage kort, male, tegne, dekorere (blomster, oppsatser, julepynt etc) hekle, og selvfølgelig strikking også.. :)
Ja, da tror jeg at jeg fikk den til, så da sender jeg den videre til:

Ingen kommentarer: