tirsdag 17. august 2010

IKEA... Alle menns mareritt??

(Bildet er hentet på google pictures)
Det blir sagt at IKEA er alle menns mareritt.. Stemmer dette?
Vi var der i sommer, i Trondheim, og jeg syns det var helt greit. Jeg er riktignok ikke noen mann, men hadde da sambo med meg..
Vil på ingen måte si at han gledet seg til turen, eller at han synes det var kjempemorro.. Men det virket likevel ikke som om han "holdt på å dø" av det..
Vi handlet litt ting til huset, noe barnebestikk og smånaps til jentungen og ellers litt småting.. (ikke aller største handeleln altså)..
De har jo alt fra A til Å, ..
I ettertid har han fått kommentarer fra andre menn (kompiser, arb.kollegaer etc) om akurat dette besøket .. og det er gjerne slike ting som:
-Jeg føler med deg.
-Stakkars deg som måtte være med dit.
-Å herregud, glad det ikke var meg..
Så, det jeg i bunn og grunn lurer på er:
Er IKEA alle menns mareritt??

2 kommentarer:

Beate sa...

min man liker ikea, nå er det ikke så ofte vi er der, siden vi ikke har ikea i nærheten, men det kan like gjerne være han som foreslår at vi skal innom ikea som jeg. Men vi ser vel litt forskjellige ting når vi er der. Han er en sånn kjøkken og kontor mann, mens jeg ser mer pynteting og sånn

Capricorn sa...

Vi er nok ikke heller ofte der.. har vært der den ene gangen i sommer.. Bor laaangt fra IKEA vi :) hehe.. men jo..
Du er heldig du da.. ikke alle som har menn som er med på butikken :p

Min er ikke imot butikkene , men han trives vel helst bedre med å ta en røyk på utsia mens han venter :p