lørdag 11. september 2010

So little time, so much 2 do. .


Hadde det vært mulig, så skulle jeg gjort akurat det disse to guttene over gjør. Tatt huset på ryggen å flyttet hele greia!!

Ja, vi holder altså på å flytte for tiden.. Selge huset, finne leilighet å flytte..

Mye som skal gjøres, mye som skal klaffe & mye som skal tenkes på,...

Pakking, kjøring, stabling, mer pakking, bretting, vasking.. vaske tak, vaske vindu, vaske vegger, vaske gulv, vaske skap, vaske alt. . .

Men.. -Vi har valgt det selv! ;)

Ser frem til det hele er over, å vi har kommet oss inn i ny leilighet.

Har ikke funnet leilighet ennå da, men håper jo på at vi snarest mulig finner en..




2 kommentarer:

marianne sa...

Ja,jeg vet hva du går gjennom,og det er slitsomt når det står på. Men så vil jeg tro du kan kose deg skikkelig når dere har kommet til ditt nye sted:) Lykke til!

Capricorn sa...

flott at det ikke bare er meg .. ;)

Ja, jeg håper og at vi finner en boplass vi vil trives!:)
Takk skal du..