tirsdag 21. desember 2010

over 3000 besøk, og GIVE AWAY...

Ja, da har telleren min rundet 3000 og jeg skal ha give away, ..


Premien vil være disse tovede damevottene.


Reglene er som følger:

* 1 lodd: for kommentar under dette innlegget.

*2 lodd: om du følger regel over + link til bildet over.

*3 lodd: kommentar, link og at du blir følger av bloggen min. (Fordi du liker den)

Trekningen blir 15 januar, på bursdagen min :p

Litt kort varsel kanskje, men er en dato som blir lett å huske på i allefall..

NB: Husk å legge ved mailadresse i kommentarfeltet hvis du ikke har egen blogg :)


13 kommentarer:

Hanne`s lille hule sa...

Du har laget såååå mye fint og jeg følger deg:-)(får ikke til å legge link med bilde inn i min blogg)Ha ei riktig god jul:-)Klem fra meg.

astrid sa...

Heisann!
Dette var en ny blogg for meg - takk for link på sykrorken.
Jeg har lagt meg til som følger, og tar dermed to lodd.
Ha en riktig god jul, og et godt nytt år.

Mvh astrid.d@gmail.com

Kobra sa...

Jeg er med :D 2 lodd, følger og kommentar ;)
Herlig hund du har!! :D

Maja sa...

ett lodd til meg. Kjempefine votter :)

camilla sa...

2 lodd til meg, kommentar og følger. Veldig koselig blogg og det var noen fine votter!:)
God jul fra cammii85@gmail.com

Ani sa...

Så gøy! 3 lodd til meg da.

Anonym sa...

Utrolig fine votter :-)))

God jul !

Regine Lind

kenell75@hotmail.com

Siv sa...

Superfin blogg! Takk for link via sykroken:) To lodd til mej, følger og kommentar:) God jul!

Frøken V sa...

flotte votter jeg håper på å vinne!
Ett lodd til meg takk :)

Anonym sa...

Så fine votter!! De ønsker jeg meg :o)))
Blir følger også så får jeg en sjanse til på å vinne dem :o))

Hilsen ingerhl@hotmail.com

Anonym sa...

Oi...dette har jeg ikke sett. Har dessverre ingen blogg, men håper et lodd kan gjøre susen.

Du lager jo utrolig flotte ting :).

Mailadressen er:kari_kneskakk@hotmail.com

Anonym sa...

Har ingen blogg enda jeg heller, men blir gjerne med på dette. :)

En kjempekoselig blogg du har, og du lager mye flott!

Lykke til videre!

Og når du trekker: Gratulerer med dagen! :)

Hilsen TanteMarit på Sykroken

olsenmarit@hotmail.com

-kine- sa...

ett lodd til meg :D