tirsdag 25. januar 2011

Har sydd tights til vesla..


4 kommentarer:

MARIAHS sa...

Den var knall stilig. Får jeg spørre hvordan du gjorde det? HVilket stoff brukte du(jersey?)
Har hatt kjempe lyst og sy tights men vet ikke hvordan,er jo ikke helt dreven i sying, Klarer ikke lage egne mønster..

Capricorn sa...

Takk skal du ha.. :) Jeg hadde noen gamle tights liggende som jeg så etter å tegnet opp et lignende mønster. :) dette er et tynnt jerseylignende stoff.. Bare en rest jeg hadde liggende :p
Men, ottobre bruker ha fine mønster, og bibliotekene rundtom har jo bøker man kan låne? :)

Siv sa...

Den ble utrulig stilig !!
Så smart har ikke tenkt på å kunne ta turen til biblioteket. For jeg som Mariahs har lenge hatt lyst men ikke satt i gang ..

Capricorn sa...

siv: Takk skal du ha :) setter stor pris på kommentarer..
Biblioteket her har veldig lite søm bøker men hvis du går på biblioteket der du bor så kan de bestille fra andre biblioteker. Men narvesen har også et blad som heter ottobre, der er mange fine mønstre.. tror det er et blad i mnd, så ta en titt i det når dere er innom narvesen eller andre bladbutikker, så kanskje dere finner noe spennende Der. :))