onsdag 23. februar 2011

Stakar PC`n min.


Jeg har egentlig laget 2 par pulsvanter og noe annet stæsj også, men får ikke redigert bildene på grunn av datamaskinen.


Den synger nok desverre på siste verset,stakarn..

Det ligger noe i det at så snart garantien på dem går ut, ja da begynner de å fuske, å det noe så inn i granskauen også!

-Skjedde med min forrige laptop også, så snart garantien gikk ut så sa den godnatt.


Denne er begynt å kødde noe sinnsykt.

For det første har jeg ikke batteri til den, .. Det er kortsluttet pga at laderen sa farvell for ca 6 mnd siden.

For det andre driver den å slår seg av minst 5 ganger om dagen, det være om jeg bruker den eller om den bare står på stand by.. Den går varm uanset, å bare flater helt ut..
Ikke nok med det, men den høres jo ut som et helikopter!!
Vifta er gåen, så det høres rett og slett ut som et helikopter som skal til å ta av..
-Skikkelig flaut når man får besøk.


Så, jeg må vel begynne å se på det som en tapt sak med denne og ?

Må vel nøye meg med å bruke "kompen" til samboeren min fremover til jeg får kjøpt meg en egen ny, for dette er ikke noe fremtid i.

Men men, det går vel, enn så lenge :p


*Synes litt synd i meg selv nå*

Er jo vant med å ha laptop, og synes ikke så veldig godt om de stasjonære, spesielt ikke tastaturene.

Men men.. "må man, så må man.."


Cheeeerio :p

Ingen kommentarer: