onsdag 30. mars 2011

Giweaway når vi når 7000


(Bildet er lånt fra google)



Ja, idag har jeg ordnet ny teller..


startet den på 6500 da det er over en mnd siden den gamle begynte å telle bakover, å jeg hadde over 6000 hits på den gamle..

Vel, .. Jeg tenkte at jeg skulle ha en ny giweaway i bloggen min når vi når 7000 hits.


har ikke helt bestemt meg for "premie" ennå, men tenker at jeg kan oppdatere dette innlegget når jeg finner det ut.. :)


Så, reglene er som følgende:


*1 lodd for kommentar under dette innlegget.


*2 lodd for kommentar under dette innlegget + link og bilde i bloggen din.


*3 lodd for kommentar under + link og bilde i bloggen din, samt at du setter deg opp som følger.

(er du følger fra før så skriver du bare dette sammen med kommentaren)


Så, da er det bare å vente til telleren ruller mot 7000 ;)

7 kommentarer:

janne.j sa...

kommenterer og følger ;)

Capricorn sa...

:) flotte greier..

Susanne sa...

Jeg vil gjerne være med. 3 lodd på meg :)

Anne Line sa...

Hei så spennende med giveaway:)
jeg er følger fra før så da blir det vel 2 lodd på meg da.
Ønsker deg en riktig så trivelig påske og lykke til med den nye telleren:)

Ingrid sa...

Kommentar ;) og følger - forøvrig registrerte eg at telleren står på 6999!!

gyldenkron sa...

SÅ artig. Nå er telleren over 7000, 7003 stod den på nå. To lodd på meg også, om jeg ikke er for seint ute

Capricorn sa...

Det var altså ikke mange som tok seg tid til en Give away i påska :p så her er vinnersjansene store.. Skal trekke i løpet av dagen:)
Tusen takk for at dere har vært med på trekninga,.. :)