tirsdag 29. mars 2011

Hit counter, teller.. eller hva det nå heter..

Den har klikka i vinkel.. den teller bakover.. hadde over 6000 hits, nå er den på nesten 3000, hva skjer?


Noen som vet om tellere som faktisk fungerer?



Mens jeg alt skriver her, så må jeg beklage at det er lenge siden sist, men har holdt på med flytting og diverse rundt det, så tida strekker ikke helt til :)


Men det ordner seg plutselig, har i allefall fått innstalert internet hjemme nå, så da blir det forhåpentligvis bedre..


Forøvrig så har jeg også salg på epla butikken min på noen av varene der,

og det er jo fortsatt slik at hvis man handler for mer enn 500 kr så får du en valgfri vare på inntil 100 kr gratis .. :)


2 kommentarer:

Lykkeliten - Ida sa...

Det var jo veldig rart med den tellern din... :( Men prøv å fjerne den åsså legger du inn den på nytt å velger at den skal begynne på 6000 (eller hvor mange den stod på før den klikket...), det går an å velge om man vil at den skal begynne på 0 eller på et høyre tall. (Litt dumt egentlig, da kan man jo lure folk til å tru at mange flere har vært innom bloggen enn hva det har vært i virkeligheten... men hvem lurer du egentlig... Ikke deg selv ihvertfall... ;)) Men i ditt tillfelle så HAR du jo hatt 6000besøk. :)

Capricorn sa...

ja jeg også synes det er rart med de tellerene som kan stilles som man selv vil. liker de som kommer med et faktisk tall, .. mange som teller tilbake til bloggen bli opprettet, så skal nok finne en ny en :) litt kjedelig at man plutselig mister over 3000 hits :p men det er jo i bunn og grunn ikke så veldig farlig.. folk får komme å se på bloggen min om de vil å da har ikke hits`ene noe å si lell ;) man lurer kun de som er inne å ser om man har et større tall en reelt, men hva er vitsen? :p

Håper du får en nydelig dag videre.. :)

By the way... du har ikke en teller å anbefale..??