torsdag 31. mars 2011

Nå er det helg! :)

Vet at det "bare" er torsdag i kveld, men nå er det helg for vår del.

I morgen skal vi hjem igjen.

Har vært hos foreldrene mine i noen dager nå, å har hatt det kjempekoselig.


Jeg har strikket og heklet mye forskjellig den siste uka, men har ikke min egen datamaskin med, så får ikke lagt ut bildene.


Uanset, det jeg har laget er "Tawashi`er", kropps skrubber, gryteskrubber, vaskekluter, kopptuer og grytelapper. Alt i bomull.


Prøver å få brukt opp bomulla mi, da jeg egentlig bruker veldig lite/sjeldent av dette garnet, men av en eller annen grunn har klart å spare opp ekstremt mye av det likevel.


Så, kan egentlig regne med at det blir en god del vaskekluter og andre "produkter" av bomull fremover :p


Har fått lagt ut en del vaskekluter på Epla butikken min i allefall.


Hva liker du å lage av bomullsgarn?

Strikka?

Hekla?


Ha en nyydelig kveld videre, .. og samtidig vil jeg ønske dere alle sammen en god helg.


Ps: Dere må være med på "Give Awayen" som jeg har gående frem til vi runder 7000 hits..

2 kommentarer:

marianne sa...

Høres koslig ut å besøke familien,og bare kose seg:)
Bomullsgarnet mitt blir som regel brukt til grytekluter,babysokker,eller heklet luer.
Men det er jo sikkert mange andre muligheter.
Ønsker deg god helg!

Capricorn sa...

Hei hei :) Ja, det er skikkelig deilig å være hjemme ..

Heklede luer i bomull? blir ikke det kaldt?
Mitt garn blir som regel til tuer og eller grytelapper, så leter jo litt etter flotte oppskrifter da :)