lørdag 23. april 2011

Nå har jeg fått til..!!



(Bildet er lånt fra Google.com sitt bildesøk)



Jeg har fikset etikettene.. :)



Litt stolt over å ha funnet ut hva man skulle gjøre, men det var litt av en jobb.


Jeg måtte endre alle etikettene med liten forbokstav å skrive *og ordet som skulle være der med stor forbokstav.


Dette måtte jeg gjøre på aaalle innleggene som hadde de etikettene det var snakk om, for så å endre de tilbake etterpå med å ta bort *..


Det må da finnes en bedre måte å gjøre dette på??


At jeg har funnet ut at man kan ha flere "sider" inne på bloggen, så nå blir forsida brukt til noe, garn til noe, søm til noe, etc.. hvis jeg husker på det når jeg skal lage innleggene da :p


Har og endra farge på bakgrunnen.. Utforsket litt kan man vel si.


Blogspot er ikke så dumt, når man bare lærer seg med det.


Men noe innviklet for en som ikke er så altfor kjent med hvordan det fungerer.







Ingen kommentarer: