lørdag 23. april 2011

Over 7000 på telleren.

Det betyr at give awayen skal trekkes i dag!!:)


Må innrømme at jeg er litt skuffa over så få deltakere, men det er da myyye bedre vinnersjanser for de "få" som er med! ;)


Jeg har som vanlig "gammeldags" trekning med papirlapper..

Så når jeg har ordnet det så får dere vite hvem som har vunnet. :)


Lurer litt på dette med Awarder og slikt.. Jeg må jo ha en umåtelig kjedelig blogg, som sjelden eller aldri mottar kommentarer forutenom når jeg har give-away?

Ikke mottar man spesielt med awarder heller.. :p


Men jeg skal vel ikke klage. Er så langt fra den flinkeste selv heller til å legge igjen kommentarer når jeg er inne å ser på andre sine blogger.

Så det må man vel kanskje bli flinkere til!! :)


Vel, nå er det på tide med lunsj her i gården.. så da må man vel bare diske sammen noe.

*Plutselig tibake*

3 kommentarer:

marianne sa...

Hei!
Må bare neklage,jeg er ikke flink til å legge igjen hilsninger. Men titter ofte innom mange blogger,og får mye inspirasjon. Så takk for det:-)
Når det gjelder etiketter,og bokstaver,tror jeg du bare må prøve deg frem,der det står etiketter. Jeg synes ellers at blogspot ofte ikke vil det jeg vil...hehe.
Ha ei fin påske-helg:-)

Lykkeliten - Ida sa...

Hei! :) Jeg kjenner til "problemet" ditt med at veldig få kommenterer... Jeg har heller nesten aldri noen som kommenterer. Men den erfaringen jeg har er at hvis jeg kommenterer i andre sine blogger så kiker de kanskje innom min blogg å kommenterer der. Ellers så kan jeg ikke hjelpe deg med de etikettene... Kan ikke mye om data å duppeditter... ;)

Capricorn sa...

Hei, og takk for kommentarene ;) hehe.. ja jeg er nok rett og slett for slapp til å legge igjen spor etter meg i andre sine blogger,.. må bli flinkere til det.
Jeg fikk faktisk til med etikettene etterhvert. fant ut at man måtte inn på hvert enkelt innlegg å redigere ettikettene. Å da på alle innleggene til hver enkelt ettikett.. du kan tenke deg til den tida jeg måtte sitte med det :p

nå er det vel strengt tatt på tide at jeg får trukket vinneren.. må bare hoppe i dusjen først. jeg stinker bål :p
Jeg får forøvrig og mye inspirasjon av andre sine blogger jeg også :)) Å ha en nyyydelig påskehelg til dere å .. :)