torsdag 9. juni 2011

Grillmat

Sommeren -Grillsesong!?


Ja, så absolutt..:)



Selv er jeg ikke så veldig glad i grillmaten, men jeg elsker kosen med grillingen, samholdet med venner og varmen fra grillen:p


Et lite must for meg når det er grilling på gang er potetmos, og da ikke hvilken som helst!


-Enten hjemmelaget, eller Maggi potetmos! :p




Jeg liker ikke potetsalat.. Og ikke grillede pølser.. Men grillspyd, salat og potetmos er jo veldig godt da :p Noen grillskiver er spisende, og nakkekoteletter.. :p


Dette er kyllingkjøtt til grillspydene, vi bruker enten kylling eller svin.. Så har vi på det man foretrekker av grønnsaker,. Paprika, løk, purreløk, eple.. ja hva magen forlanger.. For min del kunne det vært bare kjøtt, men hvor kjedelige bilder hadde det ikke blitt av det? :p




Tror man kan finne mye braom grillmat, for de som ikke er kresne som meg på f.eks matprat?

Ingen kommentarer: