onsdag 16. november 2011

For og mot.. ?


Savner sommeren allerede jeg,.

Vinteren har så vidt satt sine spor på naturen utenfor husveggen nå, men jeg må si at jeg hadde klart meg veldig godt uten slaps, regn og snø..

Alle årstider har sine dårlige egenskaper, men vinteren har helt klart mest,.. Det er kaldt, rått, vått, slapsete, sølete, neglesprett og rennende nese.. Snøstormer, glatt-is osv.. Kan helt sikkert nevne flere..

Eneste positive med vinteren er scooterkjøring, fjellturer på frost dager hvor det er tørr snø og lukta!! :)

Nei, skal vel i grunnen ikke klage.. Jeg liker snøen, den lukter rent/friskt, er søla som plager meg mest..

**Dessuten så er det meste av innsekter borte om vinteren**
Det er diggbart!!


Man får tatt mye flotte bilder om vinteren da... mange fine naturbilder, istapper som henger ned fra grener, vann som er frosset, elver som er halv-rennende, frostrøyk fra hav og sjøer..

Nei, som sagt så skal vi vel ikke klage.. alle årstider har vel kanskje noe positivt over seg??

-Hva er din favoritt-årstid?

Ingen kommentarer: