onsdag 14. desember 2011

Hjemmelagede fiskekaker.. Homemade "fishcake`s" ..

Vel, jeg har bestemt meg for å lage hjemmelagede fiskekaker i morgen.
Bestemors oppskrift:)

Har funnet ut at jeg må tømme fryseren for fisk, så hvorfor ikke lage noe som er ganske holdbart selv i fryst tilstand?

Skal ordne bilder i morgen når jeg har handlet inn alle ingrediensene å setter i gang :)

Tror kanskje jeg får lurt inn en fiskemiddag mellom helgene i jula? ;)

*****************************************************************

Well, i decided to make homade fishcakes.
My grandmother`s recipe.

I have too clear out the freezer before i move, and why not make something that`s long lasting and really good?:)

I`ll take photo`s and put out on the blog tomorrow.
Maybe i even get to make a fish-dinner between christmas and new years eve..? :p




Ingen kommentarer: