onsdag 14. desember 2011

Idag er dagen.. / Today is the day..

Idag skal jeg handle den siste julegaven. Drar nå i halv ellevetiden, å finner jeg ikke noe så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre?
Skal også hente de siste tre julegavene som er bestillt, for de kommer i daaag :)
*Ser frem til å kunne si meg ferdig med årets julegavedryss*

Idag har de nissefest i barnhagen til vesla.. Gjett at det var ei som var storfornøyd med å få kle seg ut som et nissebarn!:)

***************************************************************************

I`m going to shop the last christmas gift today.. Hope i find something, because, if i don`t -i don`t know whatt i`ll do...?
I`m also going to get the three last gifts that i shopped online.. :))
Looking forward to get it all done, just saying the two words: I`m finished!!

My little one went to kindergarden today dressed up like santa..
They`ve got christmasparty were all dress up like little santa`s..
She was so happy:)

Ingen kommentarer: