søndag 18. desember 2011

Ja, hva skal man si.. What 2 say?

Vel,formen begynner i allefall bli bedre nå.
Halsen har klarnet litt opp, å ørene er litt bedre, så skal så absolutt ikke klage.
I dag er vesla avlevert hos besteforeldrene (mine foreldre),så jeg får tid til å gjøre ting i leiligheten som må være gjort innen fredag den kommende uka,..
Så feireir vi jul der. *ser frem til det*

Skal ta med meg en del handarbeid å prøve å få slappet litt av denne jula, å håpe på at når jeg har ligget syk nå, så blir jeg *BANKIBORDET* forhåpentligvis ikke syk på julaften dette året også!

Hvordan feierer dere jula?
Hva har du til middag?

Hos oss er det ribbe OG pinnekjøtt...
Gleeeder meg veldig..

Tror nok hele familien blir å kose seg, vi blir jo trossalt å være fire generasjoner samlet på en å samme plass i år også!:)

****************************************************************

Well, i`m starting to feel better. My throuth and ears feels better, so i`m not complaining!
Today i drove my little girl too my parents, she`s going too stay there until i come (onfriday) so that i can finish things in my apartment...
And when i get there, we will stay there for christmas:)

I`m taking with me some knitting and stuff, so i hope i can relaxe a little this christmas too:)
And i hope that i wont get sick this christmas eve as well.. i allways do :p But, i`m sick now, so maybe i wont get sick this year?



--Linda--

Ingen kommentarer: