fredag 30. desember 2011



Vesle-jebta mi er blitt så stor!:)
Nå noen dager over nyttår blir hun hele 3 år, .. tenk, 3 år.
Ikke lenge siden hun var et bittelite nurk i armene mine:)


Da vi bor på en annen plass enn en god del av familien min, så har vi hatt familieselskap i går siden vi er her, å nå snart skal dra.

I den anledning måtte jo selvsagt en 3årsdags bursdagskake lages!
Jeg og søsteren min mixet i hop denne kaka her:


Super mario DS lite kake:p
Den fallt virkelig i smak hos vesla.. hun var storførnøyd.

Må si vi virkelig koste oss da vi laget denne kaka, og dere skal selvsagt få mer bilder, men det blir nok i et eget innlegg, (på nyåret) når jeg har kommet meg tilbake til leiligheten å har kabel til overføring av bilder.
Have a nice day^^



********************************************

My daughter`s about too turn 3 years.
3 years!! Time is running by soo fast.. i Can`t belive it.
Feels like yesterday -she was only a little baby in my arms..

Anywhoo.. Since i don`t live in the same city as alot of my famili, we had a little getogheter, and offcourse we had too make my little (big) girl a birthday cake!!

This is what my sister and i made:


It`s a super mario DS lite birthday cake.
She really liked it.
We really enjoyed making this cake, and when she liked it as much as she did, it was all worth it!! :)

I will give you readers more pictures and a "making of" later on.. :)

See you ^^

Ingen kommentarer: