tirsdag 3. januar 2012

Dette laget jeg rett før jul. / I made this right before christmas.

Rett før jul ringte en kompis meg, han spurte om ikke jeg kunne være så snill å komme å hjelpe ham å lage noen av disse Lp-bollene han visste jeg hadde laget fra før.
Som spurt, så gjort.. hoppet i bilen dagen etter og dro over for å hjelpe ham. Endte opp med at jeg laget disse:



Veldig kjekkt å lage slike ting,. morsomt.. Å enda morsommere er det når du ser vennene dine setter pris på de kreative sidene du innehar ;)

*********************************


A friend of mine called me one day, he asked if i could help him make some of those tray`s i had made before..
Well, as asked i got in the car the next day..
This is the result ;)
He was very glad. And i`m glad 2 help. It`s fun 2 make things.
And even more fun when your friends appreciate the things you do!:)

2 kommentarer:

pollicino sa...

Hallo.I have visited your interesting blog.Do You want visit the my blog for an exchange visit?Grazie.
http://internapoli-city-2.blogspot.com/
From Italy

Capricorn sa...

Thank you for visiting my blog :)