lørdag 7. januar 2012

Forandringer / Changes


Store forandringer i livet.
*Skummelt*

Vi mennesker er vanedyr. Vi liker å ha det som er kjent å kjært rundt oss.
Liker at det er stabilt, komfortabelt, trygt og at "alt er som normalt".

Mange synes at å om-møblere stua/soverommet eller lignende er en stor nok forandring, mens andre igjen trenger/vil ha kjempestore forandringer som å flytte til en annen landsdel, begynne i en ny jobb, få barn, bygge hus etc..


*Jeg er et vanedyr*
Liker å ha familie rundt meg, har det veldig komfortabelt med å ha kjente å kjære tilstede.
Er veldig sosial å liker å ha "mine" hos meg.
... Samtidig er jeg veldig spontan... Eller, er det riktig ord å bruke i denne settingen?

-Jeg tar i allefall en utfordring på strak arm.. Jeg er ikke redd for nye ting, liker forandringer...
Liker nye mennesker, å liker å se/oppleve nye ting.

DET gjør jeg nå!

Vi skal flytte. Til en annen landsdel, et annet fylke, en annen kommune.. Ny plass, nye mennesker, nye lukter og nye lyder.
Nye utfordringer, nye muligheter!
Gu` som jeg gleder meg... Vesla er oppriktig spent på hva som kommer.
Skikkelig skummelt men samtidig

Håper og tror jeg at dette kan bli veldig bra.


Ønsk oss lykke til da dere! :)

(the picture is borrowed from google`s pic search)

********************************

Big Changes.
*Scary*

People like to have known things around them. People they know and love, places, smells..
Many likes that thins stay the same, that nothing changes..

And then some people like changes, like to change their lifes in different ways. Change their wardrobe, house, how they do things, where they live, and so on..

Me, i like both. I like to have things the same way for a while, but then again sometimes i love to do something new,.. I`m actually a bit spontaneous...

Its a lot of changes going on in my life right now. I`m moving, to the other side of the country.
It`s a long way from "home", and i`m going too miss mye friends and family alot, but i`m looking foreward too it. It`s a new place, new people, new opportunities..
Wish me good luck! :)


Ingen kommentarer: