onsdag 25. januar 2012

Salg, salg, salg.. / Sales, sales, sales!!



Everywhere you turn your head, while in town, all you see is the word SALES!! Everywhere..
When you don`t have money too spend on sales, it`s no fun.. But atleast i found some clothes for my daughter yesterday...

***

Uansett hvor man snur hodet når man er i byen, så er det ordet SALG som dukker opp overalt!
Ikke noe morsomt når man kun kan vindus shoppe...
Men i går fant jeg i allefall noen klær til vesla mi, en selebukse å en nattbukse...
:)

3 kommentarer:

G-Anette sa...

Hei og takk for besøk hos meg :)
Jeg har kun prøvd ett garn fra Pickles, og det er det jeg har strikket lue i, Abuelita tjukk merino. Ett nyyydelig garn!

God helg :)

Hunnipunni sa...

Shopping på salg er aldri feil !!!

Du lurte på hvordan jeg får sånn garnoversikt på bloggen min. Jeg bruker noe som heter objects/actions Graphical Counter:
http://www.tickerfactory.com/ezticker/ticker_designer.php?type=14

Hver gang jeg har brukt garn så må jeg fylle ut den på nytt og plasere den nye htlm koden istedet for den gamle på utformingen på bloggen min , så blir det rett.

Jeg er dårlig på forklaring men du må gjerne spørre om det er noe jeg kan forklare bedre :)

Capricorn sa...

G-Anette: Så den blå/hvite lua, den var jo skikkelig nusselig. De fargene går så utrolig godt sammen.. Vurderer å prøve noe garn derfra, det virker som om de har en del bra.. :)

Hunnipunni: Shopping er aldri feil.. men når pengeboka sier stopp, da er det stopp :P Ja, jeg var inne å så på de der greiene, men jeg skulle jo hatt en allerede i års skiftet.. Har jo strikket flere kilo garn opp allerede. Er bare blitt utrolig dårlig til å få ting ut i bloggen :p