fredag 20. april 2012

I made this last night / Dette laget jeg i går.

This picture, .. 
I had tree picture's hanging on the wall, they were'nt any nice to look at anymore, so i found out i had to do something. I did'nt want to paint yesterday, so i folded fabric around them, and stapled it.. :) 
***
Jeg hadde tre lerret hengende på veggen, de var ikke veldig flotte å se på mer, så jeg fant ut jeg måtte ta i et tak  å gjøre noe med dem.
Ikke hadde jeg lyst eller overskudd til  å begynne å lete frem akrylmalingen, så da fant jeg heller frem til stoffrester og stiftet de fast bak på lerretet :) 
 Knitting needle case.
***
Strikkepinne etui.


 Big cosmetic bag, or something like that ;)
***
Stor toalettmappe, strikketøysmappe eller noe.. En flat en vel å merke :) 


Vel, dette var bilder av det jeg laget i går kveld. Så ønsker jeg egentlig bare at dere alle får en kjempeflott dag videre og at helga deres blir helt super!! :) 

Linda.

Ingen kommentarer: