fredag 15. juni 2012

Bloggtørke..

En aldri så liten bloggtørke har visst lagt seg over mange bloggere for tiden.
Dette har skjedd hos meg og. Jeg har ikke vært flink nok til å skrive i bloggen, i det hele tatt..
Vel, jeg har laget såper.. eller engangssåper for å være mer presis.. Kan komme tilbake til det ved ett senere innlegg, for jeg har ikke tatt bilder eller noen ting til å legge det ut akurat nå.

Jeg har også laget rabarbrasyltetøy.. Ble ganske syrlig, men veeldig veldig godt. . .

Bortsett fra dette så har jeg blitt en stolt eier av en aldri så liten Chihuahua tispe på 2 år. Så nå har vi to hunder. :)

Jeg har vært hjemme i Nord en tur.. Men er kommet ned til det O store Vestlandet.. Kom hjem til strålende flott vær.

Strikker nå på en lilla lue.. Og har planer om å starte på marius genser eller tunkika til veslemor.
Utradisjonelle farger vel og merke :)

Jha,.. kunne sikkert skrevet så veldig mye mer, men orker rett og slett ikke.. Det er sent, jeg er trøtt, skal tidlig opp.. å senga roper på meg ;) Natti...

Ingen kommentarer: