onsdag 1. august 2012

Et aldri så lite knall & fall :)

Slik så foten min ut for 14 dager siden. Bilde 1: Foten min er gul over ankelkulen, hoven - kjentes ut som om de hadde trødd ett veldig trangt pølseskinn over foten, i tillegg til smertene.
Bilde 2: Ankelkulen, slik den så ut da. Normalt sett så ser man nesten ikke ankelkulene mine, så det er en viss synlig forskjell :p 

Nå begynner foten min å bli bedre.
Hadde jo et aldri så lite knall og fall her for to uker siden.
Tre kraftige overtråkk, å ett sinnsykt smell av ett knekk.
Endte opp med brist i ankelen, nesten avslitt leddbånd, samt et løs-slått beinfragment over ankelkulen.

Uansett, den begynner å få normal farge nå... Den har vært alt fra blå/lilla,gul/brun til rød/rosa. 
Mindre smerter, og mindre hevelser. Så jeg er glad! 
Jentungen er og glad, mamma er mer mobil, kan være med på mer ;) 
Tror hun synes dagene har vært lange, å det har jeg full forståelse for.
Heldigvis har jeg hatt flere rundt meg som har vært veldig flink med å ta henne med ut på turer og lek, som jeg selv ikke har kunnet. (Er forøvrig veldig takknemmelig for det)

Men må si at jeg gleder meg veldig til foten er 100% tilbake.
Kan vel ikke ta så lang tid?
Har hatt dette en gang tidligere, men den gangen var det ikke like voldsomt som nå.

Må vel bare begynne å bruke ankelstøtte når jeg skal gjøre ting som "krever litt mer", type sykling, løping etc, så kanskje man slipper unna? :p

Ingen kommentarer: