lørdag 4. august 2012

Just thinking / Tenker..


Ligger her i senga å tenker litt på dagene som har gått.

Jeg har i to uker hatt en vond fot.
Jeg har følt meg direkte handikappet.
Har ikke kunnet gjør ting jeg normalt sett gjør; "F.eks, være ute med veslemor, sykkle, gå tur, gå på butikken, gå, generelt sett".. osv..

Jeg har vært så heldig at jeg har mennesker rundt meg som stiller opp, som hjelper til, og ikke minst har tatt vesla med seg både på turer og lek ute.

Men jeg kan ikke komme unna tanken; "Hva med alle de som har dette som sin hverdag"..?
-De er sterke de!
Mange av de som har barn, og de tar seg av dem, (og med de mener jeg folk med forskjellige vanskeligheter,  smerter, skader osv..)

Vi skal være glad for det vi har.
For at vi har det så godt som vi har det, å ikke minst fordi vi har gode mennesker rundt oss!

Jeg ER takknemmelig.
Jeg har en fantastisk familie. De er riktignok på andre siden av Norge, men de er der.. Trenger jeg dem er de bare en telefonsamtale å ett fly unna! :) 
Jeg har datteren min, som betyr ALT!
Jeg har samboeren min, som er helt fantastisk, familien hans, som også er helt utrolige...
I tilegg til dette har vi helt utrolig flotte venner!

HELDIGE!?
Ja, visst f*** er vi det!
-Lykke-

*******************************************

I can't sleep.
 Thinking...
I've had pain in one of my feet this last two weeks.
I've felt handicapped.
Have'nt been able to do the things that i normally do, like playing outside with my daughter, walking, grosery shopping etc..

I'm lucky, i have great people around me. They're really good. They've helped me in so many ways. :)

But i can't shake the tought: "What about the people that live like this every day?"
They play outside with they're kids etc.
I must say, i think they are so strong, and by they i mean people with different difficultys, injury's, pain, and things like that.

I'm greatful. I have a good family. I have the best daughter. I have the sweetest boyfriend, and hist family is so good, in addition to this we have great friends!
I AM greatful. 
This is
-Happiness-




Ingen kommentarer: