mandag 15. oktober 2012

Yarn Paradise

Ja, da sitter jeg her å venter da...
Har bestillt garn fra Tyrkia, for første gang.
Er litt spent på hvordan det er, Kvaliteten..

Må si jeg er veldig fornøyd allerede, med både tempo og service.
Jeg bestillte garnet på lørdag, å det er allerede kommet til byen jeg bor i, venter bare på å få det på døra :p
Det er bestillt fra en nettbutikk med navn "yarn paradise".
Jeg har kun hørt gode ting om dem til nå.

En ting det kan være lurt å huske på når man bestiller ting fra utlandet, èr tollreglene.
Handler du for under 200 kr, så slipper du unna toll, mens hvis du handler over må du betale toll, og av og til ekspedisjonsgebyr til de som har regnet ut hva du skal betale, -så det kan bli dyrt. :)

Garnet er merket med "Skappel genser", til meg selv faktisk. Så er veldig spent på garnet, hvordan det er, føles osv. 

Bilde kommer senere.

****

I have ordered yarn from Turkey for the first time. Just waiting for it to arrive.
I'm really looking foreward to it.

I  have to say that i'm very happy with both the speed and the service they are showing.
I ordered the yarn two days ago, on saturday, and the yarn is allready arrived in to the city i live in.

One thing it can be smart to keep in mind is the customs rules. 

The yarn is going to be used for a sweater.

I'll update with picture's of the yarn later. :)

Ingen kommentarer: