mandag 3. desember 2012

Hjemmelagde julegaver. / Homemade christmaspresants.

Jeg har den siste tida strikket en del julegaver.

Men, det jeg lurer på er:

Hva synes egentlig folk om hjemmelagede julegaver? 
Strikking, søm, hekling, malerier etc..

Man skulle jo tro at folk flest tenkte som så at: "Vedkommende har lagt en del arbeid ned i dette, h*n bryr seg virkelig om meg"..

Men det er kanskje ikke helt slik det er?

Husker selv da jeg var rundt ti år,..
Det værste jeg visste var å få myke pakker, de var alltid kjedeligst. :p

Mens når jeg ble 14-15 år, så ble det plutselig veldig bra med slike gaver.
Å har forskjellige votter, skjerf og luer var  jo spennende.

Når jeg ble mor ble jeg ennå mer takknemmelig for disse myke pakkene, spesielt når de var/er til veslemor.
Alltid koselig.
Selvom jeg strikker selv, verdsetter jeg virkelig arbeidet andre legger ned i gavene hennes/våre.

Tror ikke alltid folk tenker hvor mye arbeid som faktisk er lagt ned i ett håndarbeid, og det er litt synd.

Bare en liten tanke.. :)

*******************'

What does people really mean about home-made christmas presants?
you'd think people were grateful for homemade gifts, when they think of how much work is put into it.

But,perhaps that's not the way it is?


(Dette bildet er lånt fra googles bildesøk)

Ingen kommentarer: