lørdag 2. februar 2013

Barbapapa kostyme / Costume.


Jentungen har snart karneval i barnehagen sin, og hun ønsket svært gjerne å være barbapapa.
Jeg har da laget denne til  henne, men både rygg og front. Hun ble svært fornøyd, men der er nok en del ting jeg ønsker å gjøre annerledes ved neste anledning ;) 

*****************************************************************************

My daughter's kindergarden is trowing a carneval.
She wants to be Barbapapa, so i made this for her.
She is very happy, but there are some things that i would do different if i was going to make this again :)

*Linda*

2 kommentarer:

Cecilie sa...

Artig kostyme, kjekt å kunne lage kostyme sjølv :-)

Capricorn sa...

Takk :) Ja, hun var fornøyd, så da må jeg vel si meg fornøyd med det jeg og :) Nå blir det litt hekling istedenfor :))