tirsdag 19. februar 2013

Tovede votter / Felted mittens.

 Jeg kjøpte jo litt garn fra tyrkia her for en stund siden.
Først strikket jeg en kjole til veslemor i dette herlige ullgarnet, som hun brukte i julen, og nå har jeg 
strikket to par votter og tovet, - i samme garnet.
Vottene er rillestrikket, og oppskriften er mer eller mindre hentet fra en bok som jeg desverre ikke husker navnet på akkurat nå. ( Men dette kan jeg komme tilbake til når jeg kommer på det )
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
A little time back i bought some yarn from yarnparadise.
I knitted a dress for my daughter, and now i've knitted two pairs of mittens.
I followed a pattern from a book, but i dont remember the name of it. :p

1 kommentar:

Beate sa...

Flotte votter :)