lørdag 16. mars 2013

Bomullskjole med heklekant. / Cotton dress with crochet yoke.


Her om kvelden ble jeg sittende med et handarbeide.. Hekling, men, var usikker på hva, hvordan osv..
Jeg hadde tankene klare om hva det skulle bli, men visste ikke helt hvordan jeg skulle gå frem siden
jeg ikke er så veldig vant med hekling.
Men, jeg fikk det da til.
Neste gang må jeg kanskje huske på å skrive ned hva og hvordan ting er gjort, slik
at jeg ved en senere anledning kan lage mer enn en.. 
Denne er i størrelsen 4 år, og datteren min ble veldig glad for å få seg sin egen 
hjemmelagde "my little pony kjole", som hun så fint kaller den.

* * * * * * * * * * * * * * * * 
Just the other day, i began crocheting the top of a dress.
I'm really not used to that kind of  craft, but i finished it, and i think 
it's a good start. 
Next time i just have to write down the things as i do them, so that i can remember it
later on...


Ingen kommentarer: