mandag 13. januar 2014

Blogspot vs Wordpress

Etter å ha brukt blogspot i mange år nå, blitt vant med de forskjellige innstillingene osv, så finner jeg det utrolig vanskelig å bli helt enig med wordpress sin versjon av blogg..

Etter jeg opprettet bloggen der så har det liksom bare gått nedover med bloggingen min, og jeg tror det er fordi jeg rett og slett ikke er komfortabel med oppsettet som er på siden deres.

Det jeg prøver å si er vel egentlig ganske enkelt det at jeg må ta opp denne siden igjen, og heller prøve å lage sider på bloggen hvor jeg skiller håndarbeid fra privatliv osv, og heller prøve gjøre oppsettet mer brukervennlig sånnsett. 

Eneste jeg synes er dumt med blogspot, det er det at jeg får ikke den mobilappen til å fungere optimalt? Noen som har gode råd for å få den til fungere? Riktignok er det en stund siden jeg prøvde nå, så kanskje noe er endret. Hvem vet :)

Uansett, jeg er tilbake.. Blir å bruke denne bloggen fremover. 
Håper bare jeg får opp seertallet mitt igjen, kjedelig hvis ingen orker å kikke innom.. Er jo en av grunnene til at man har blogg.. Trossalt :)

**
(bildet er lånt fra google bildesøk)

2 kommentarer:

marianne sa...

Så hyggelig å se at du er her igjen :) Jeg har også blogspot,men er desverre lite flink til å utforske den....Men mobilblogging går greit her, husker ikke hvordan jeg fikk startet,men du får bare prøve deg frem :) Lykke til!

Capricorn sa...

Takk takk :)
Har vel kanskje heller ikke vært helt flink til å bruke den, men prøver :P prøve å få ett par innlegg i uken i allefall :p

Ja, jeg har prøvd den appen, men må vel prøve på nytt siden det er lenge siden :)